FAQ

Heb jij algemene vragen? Hieronder vindt je een overzicht van de meest voorkomende vragen met het antwoord. Staat jouw vraag er niet tussen? Stel ze dan aan ons via mail of telefonisch.

"Wat moet ik doen als ik apparatuur ga huren?"

Je stuurt ons een email welke apparatuur je wenst te huren en wanneer je die nodig hebt.Je krijgt dan van ons een bevestigingsdocument waarin de apparatuur, huurtijd, transport, opbouw-afbouw,... staat vermeld.

"Kan de apparatuur bij mij worden afgeleverd?"

Wij leveren je de apparatuur wanneer je huurt voor een bedrag vanaf 150 euro .De bijkomende transportkosten zijn afhankelijk van jouw locatie.

"Moet ik een waarborg betalen voor de gehuurde apparatuur?"

Voor de meeste apparatuur betaal je een waarborg. Indien blijkt dat alles functioneert en geen zichtbare schade (deuken of krassen) aanwezig is dan wordt het huurbedrag afgehouden van de waarborg en krijg jij het resterende saldo.

De apparatuur kan niet altijd onmiddelijk getest worden wanneer je die terug inlevert bij ons. Ingeval van defecten contacteren wij je dan binnen 3dagen.   

"Hoe betaal ik de gehuurde apparatuur?"

Je betaalt contant(cash) bij ophaling van de apparatuur.

"Bouwen jullie ook beursstanden?"

Ja, de meeste type standen wel.

"Bestaat de mogelijkheid om een adviesgesprek met jullie te hebben voor mijn evenement?"

Zeker. In dit gratis gesprek luisteren we hoe jij het ziet.

"Wat als ik de apparatuur heb beschadigd?"

Of je betaalt de herstellingskost of indien het toestel niet meer kan worden gemaakt betaal je de marktwaarde van het toestel.

"Zijn de tarieven excl.btw?"

De vermelde tarieven zijn exclusief 21%BTW.

"Ik wil de apparatuur meerdere dagen huren, is dit bij 3 dagen huren dan de dagprijs maal 3?"

Neen. Hoe langer jij de apparatuur huurt hoe voordeliger dit is per dag.Voor meerdere dagen wordt gerekend met staffels (coefficienten). Bijvoorbeeld: Je huurt truss voor 2 dagen. Dan is de huurprijs voor de truss de dagprijs x 1,25.

"Ik ken daar allemaal niet veel van. Kunnen jullie mij zeggen wat ik nodig heb?"

Zeker. Afhankelijk van je behoefte bespreken wij met je wat de mogelijkheden zijn.

"Mag ik materiaal vervoeren in een open aanhangwagen?"

Dit kunnen wij niet toestaan. Wij willen je niet opzadelen met kosten indien het regent.